Image
Image

Pro učitele

Moderní vyučovací metody v ekonomickém vzdělávání

Kurz je zaměřen na inovativní přístupy výuky ekonomických předmětů vedoucích ke zlepšení pedagogických kompetencí učitelů ekonomických předmětů. Důraz je kladen na aktivní práci posluchačů kurzu, na využití metod zážitkového učení a projektového vyučování vedoucích k rozvoji ekonomického a kritického myšlení, podpoře mezipředmětových vztahů a rozvoji argumentačních schopností a kreativity.

Pomocí simulační didaktické hry a inscenační metody Burza si posluchači kurzu v několika hodinách vyzkouší, jak obstát na burze cenných papírů, jak řešit problematiku a jak ji aplikovat do vyučovacího procesu. Pomocí imerzivní hry Razors@Dragons se zájemci seznámí jak rozluštit záhadný detektivní příběh, který souvisí s konspiračními teoriemi.

PRO ŠKOLY, FIRMY I VEŘEJNOST

HRA A JEJÍ VÝZNAM PŘI VZDĚLÁVÁNÍ:

Hry ve vzdělávání slouží jako dynamický nástroj pro rozvoj různých dovedností. Nabízejí bezpečné prostředí pro experimentování, kde se neúspěch stává krokem k učení, a ne konečným bodem. V kontextu rychle se měnícího světa připravují hry žáky a studenty na orientaci ve složitých situacích, rozhodování v podmínkách nejistoty a pochopení důsledků svých rozhodnutí v kontrolovaném prostředí (jakoby na nečisto). Následuje-li po hře facilitovaná diskuse, pomůžeme účastníkům převést zážitek ze hry v uvědomění a kroky do jejich reálného života.

CO JE IMERZE:

Ponoření, vnoření, pohroužení se, při zatmění vstup tělesa do stínu. Pojem imerze znamená ponoření se do něčeho, pocit vtažení do určité situace, ponoření se do ní. Imerze odkazuje ke specifické technické kvalitě her a ke specifickému typu psychologického zážitku, který hry přinášejí svým hráčům. Imerzní hra posouvá gamifikaci o krok dále tím, že umožňuje účastníkům se fyzicky i emocionálně do hry opravdu ponořit. HRA ve vzdělávání podporuje aktivní učení, KRITICKÉ MYŠLENÍ a řešení problémů, rozvíjí týmovou spolupráci a komunikační dovednosti účastníků.

Image
Image
Image
Image
Image

Financováno Evropskou unií. Názory vyjádřené jsou názory autora a neodráží nutně oficiální stanovisko Evropské unie či Evroské výkonné agentury pro vzdělávání a kulturu (EACEA). Evropská unie ani EACEA za vyjádřené názory nenese odpovědnost.